Join the club

Kissanpentu haukottelee

Jos haluat liittyä jäseneksi, täytä lomake

If you want to join the club, fill in the form.

Vuoden 2023 jäsenyys samaan hintaan, jos liityt jäseneksi loppuvuonna 2022. Kampanja-aikana 16.11. - 16.12.2022 liittyneiden uusien jäsenten sekä kaikkien uusia jäseniä hankkineiden kesken arvotaan yhteensä 8 palkintoa seuraavasti:

1. Arvonta uusille jäsenille, jotka ovat liittyneet kampanja-aikana
Kaikkien uusien jäsenten kesken arvotaan seuraavat palkinnot:3 x Royal Canin lahjakortti, joka oikeuttaa vapaavalintaisiin kuiva- tai märkäruokiin, arvo jopa 38€
1 x Sinisen kissan tuotepaketti

2. Arvonta kaikille niille olemassaoleville jäsenille, jotka ovat hankkineet uusia jäseniä
Jokainen uusi jäsen on yksi arpa, eli mitä enemmän saat hankittua uusia jäseniä, sen suurempi mahdollisuus on voittaa! Tässä sarjassa arvotaan seuraavat palkinnot:
1 x Sinisen kissan tuotepaketti

Palkinnot sponsoroi uusi sponsorimme Royal Canin Finland sekä Venäjänsiniset Kissat ry

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jäsenedut/Member benefits

• 1-2 ilmaista webinaaria vuosittain ja mahdollisuus katsoa vanhoja webinaareja/1 - 2 free of charge webinars/year and old webinar recordings
  • jäsenkirje x 2 vuodessa/member bulletin 2 times/year
  • pentuvälitys kasvattajille/kitten list to breeders
  • suljettu Facebook-ryhmä/closed Facebook group

Jäsenmaksut 2022/Membership fees 2022

• Liittymismaksu sekä suomalaisille että ulkomaalaisille kasvattajille 10 euroa, lisäksi jäsenmaksu kasvattajille 10 e/vuosi.
  • Kannattajäsenet maksavat vain jäsenmaksun 5 euroa/vuosi.
  • Joining fee to Finnish and foreign breeders 10 euros and membership to breeders 10 euros/year.
  • Support members pay only membership fee 5 euros/year.

Jäsentyypit

Yhdistyksen jäsenet hyväksyy hallitus jäsenhakemusten perusteella.

Varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä varsinaisen jäsenen suosittelema täysi-ikäinen Suomen kansalainen, joka on World Cat Congressin jäsenjärjestön rekisteröimä kasvattaja, ja joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja sitoutuu noudattamaan yhdistyksen kasvattajasitoumusta

Ulkomaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä varsinaisen jäsenen suosittelema täysi-ikäinen ulkomaan kansalainen, joka on World Cat Congressin jäsenjärjestön rekisteröimä kasvattaja, ja joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja sitoutuu noudattamaan yhdistyksen kasvattajasitoumusta. Ulkomaisia jäseniä voidaan hyväksyä yli kolmasosa yhdistyksen koko jäsenmäärästä.

Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä suomalainen tai ulkomainen yksityishenkilö, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa ja jonka hallitus hyväksyy. Kannatusjäsenellä on yhdistyksen kokouksissa puhe- ja esitysoikeus, mutta ei äänioikeutta.

Member types

All new members are accepted by the current board of the association based on the members’ applications.

To be accepted as a true member the applicant must be a Finnish citizen of legal age, endorsed by one or more of the current true members of the association, have a breeder name registered in one of the member organizations of the World Cat Congress, and accept the rules of the association as well as agree to follow the association’s breeder covenant.

To be accepted as an overseas true member the applicant must be a non-Finnish citizen of legal age, endorsed by one or more of the current true members of the association, have a breeder name registered in one of the member organizations of the World Cat Congress, and accept the rules of the association as well as agree to follow the association’s breeder covenant. Overseas true members can constitute over a third of the total number of members entitled to vote.

Any applicant of any nationality that supports the goals of the association can be accepted as a supporting member. Supporting members have the right of discussion in the association’s meetings but are not entitled to vote like true members.